Tavaszi fotós túra

Talán a majálisnak, vagy az anyák napjának tudható be, hogy csak heten indultunk útra tavaszi fotós túránkra. A legjobb kirándulóidőt és a fotózáshoz ideális fényeket kaptunk a természettől.

tavaszi fotos tura

A tavaszi erdő talán a legszebb arcát mutatta meg a kis túracsapatnak. Találkoztunk bimbózó és pompásan virágzó medvehagyma tengerrel, tömegesen nyíló zergevirág-mezővel, és még sorolhatnám a lencsevégre kapott növények hosszú sorát.

A zöld minden árnyalatában pompázó erdőben érintettük Kantavár forrását, a Rábay-fát, megpihentünk a Kereszt-kunyhónál, és felfrissültünk az utunkba eső forrásoknál. Az utóbbi hetek csapadékos időjárásának köszönhetően a források bőségesen ellátttak minket friss vízzel.

Sajnos a vízeséseken, zúgókon nem segített az esős időszak, így a Melegmányi- és az Ágnes-vízesés nem mutathatta meg nekünk legszebb arcát. Kárpótolt minket a tavaszi erdő zsongása, a medvehagyma-mezők közt kígyózó ösvények hangulata, a Nagy-Mély-völgy szurdokának varázsa.

Nagy körtúránk végén, 16 kilométerrel a lábunkban tele memóriakártyával és élményekkel érkeztünk vissza a Dömörkapuhoz.