"Át a hegyen"

Ebben a ragyogó időben indultunk a tekeresi buszmegállóból át a pécsi tó gátján Mecsekszakálra. Érezni lehetett a víz illatát,jól is esett a melegben. Mecsekszakálnál a 30 fő-hőz csatlakozott még egy házaspár, igy 32 túrázó indult Bános felé.
A bánosi tetőn a réten állva gyönyörködtünk a panorámában,szép volt. Le ereszkedve a Lóri völgybe,már kellemes hűvös idő fogadott bennünket.A kanyargó patakon sokszor átkeltünk vagy éppen benne haladtunk, mivel minimális víz volt benne
nem csak a lábunk elé néztünk,hanem a sok sziklát is tudtuk figyelni amelyen rengeteg moha volt.A kopár sziklákon arcok rajzolatát fedeztük fel. Ebédünket a Lóri erdészháznál töltöttük el, ahol egy hosszabb pihenőt is tartottunk. Jól lakottan indultunk nekiaz enyhe majd egyre magasabb emelkedőnek a lovagló úton. A csapatunk a nehézség ellenére nagyon szépen együtt haladt. Útközben már találtunk gombákat is jót is rosszat is.
Büdöskútnál szintén egy kis pihenésben volt részünk, itt fogyott el a tartalék elemózsia, sütemények,és fogtunk hozzá a forrásokból friss vizet. Büdöskút után a csapat kettévált. Lapis felé vette útját a fél csapat,majd Mandulásba értek le. Másik része Remeterét után a kismélyvölgyi buszmegállóhoz,ahol elértük a 24-es buszt. Remeteréten éppen autó verseny zajlott,hárman ottmaradtak a futamot nézni. A ketté vált csapattal lett igaz a vasárnapra meghirdetett két túra. Igy lett kettő belőle.
Remélem mindenki aki ott volt jól érezte magát,és sok élményben volt része.