In memoriam

Kiraly laci

Király László
(1934 – 2021)

Fájó szívvel értesültünk, hogy Király László, egyesületünk alapító tagja, kilenc évig elnöke és túravezetője, a mecseki turistaútjelzések évtizedeken át szakavatott festője már az égi erdőkben barangol.

Drága Laci bácsi! Higgyünk abban, hogy földi létünk végén csak testünk hamvad el! A barátság, tisztelet és szeretet pedig eljuttat lélektől lélekig. Túráztunk Veled a Mecsek szépségei között, a Zemplén vadregényes tájain, a Bükk gyönyörű magaslatain és völgyeiben... Követtünk a Mátra csúcsára, a Börzsöny hegyein át, a pilisi sziklákon...
Köszönjük, hogy voltál nekünk itt a földön! Óvjál bennünket odafentről és várj reánk!
Egyszer majd újra találkozunk az égi edők rejtett útjain, és együtt barangolunk a szeretet ösvényén.

„Mindig magányosabb lett

Míg mosolyogva állt meg
Az elmúlás előtt.”

(Juhász Gyula: Nietzsche)

Nem felejtünk! Szeretettel gondolunk Rád!                                                                          Hétdomb Természetbarát Egyesület tagjai