Az égiek nem hagyták magukat......

.....a márciusi túraidőpontra "kis"hóakadályt küldtek a mostanira esőt,szelet és lehűlést.
Elindultunk a csepegő esőben és a Farkas forrásig meg sem álltunk, ott is csak egyet szusszantunk. A szalagok előszedése után indultunk az utat jelölni a forrás és a zöld kör között, amin, a rövid távon indulóknak kellett haladniuk az Éger tetői ellenőrző ponthoz.(a hosszú táv a Jakab hegyről a zöld kör jelzésen jött végig).
Miután felértünk és lett tető a fejünk fölött az eső is elállt és a napocska is kisütött, hogy tudjuk szárítani a vizes pólóinkat. Előkészítettük a szőlőcukrot, amit osztottunk és vártuk a túrázókat, akik mint kiderült elég kevesen voltak (20 induló+ Hugi és Zoli akik "megtoldották" a rövidtávot)

A várakozás közben volt idő pár fényképre is, majd miután végeztünk indultunk a kék sávon majd egy jelzetlen úton vissza a Farkas forráshoz és a pár órája kitett szalagokat leszedve Éger tető,Éger völgy útvonalon a Teca mamához. A végére már szép túrázni való idő lett kár,hogy kevés társunk gondolta azt ,hogy"rossz idő nincs csak rosszul öltözött turista" (esetleg!)